2009年2月4日星期三

開心SHOPPING日

今日約左糖糖同小肥肥出去旺角行街街食飯,順便送份小小生日禮物俾快做壽星女嘅小肥肥。

開頭都只係打算買條靚裙仔俾DOLLCENA,不過行行吓,原來我都買左好幾樣野,仲樣樣都好抵,真係一個開心SHOPPING DAY呀!

哈哈~~等我介紹吓我嘅戰利品先。

第一樣當然係我一早想買嘅靚靚DOLLCENA裙仔,今次就唔係$5嘅平衫,依條裙仔都貴貴地,不過依條就係我好鐘意嘅LADY款裙仔,所以貴少少都買左.....一條咁多啦,等我聽日幫D女換左佢影番輯靚相先~~

係我地行吉之島十蚊店時,見到有買糖糖之前用過話勁好用嘅面膜。一直都好想買嚟試,不過就成日都冇返貨都買唔到。頭先見到番左貨,所以就即刻買番支先~

之後我地就四周圍行,當我地行一間鋪頭見到依個龍貓襟針時,都覺得好得意,同埋係市面都已經好少見到依個款。見佢又做緊半價,拆左都係$15,所以唔考慮咁多,買左一隻先~

同兩個妹妹仔行街街,其實都主要行兆萬睇公仔。當我地行到一間鋪頭時,見到依個DORORO公仔做緊特價。一睇到.....我地完全唔考慮每人買左一盒番屋企玩。

大家估依盒依幾多錢?(等我遲啲開估俾大家知啦)

今日真係既開心又收獲豐富。哈哈~~

不過因為都行到攰攰地,所以都要等聽日先拆玩具玩啦!

沒有留言:

發佈留言