2009年2月9日星期一

開心家庭樂

尋日又係一個歡樂家庭日,我地連同小豬爸、小豬媽仲有LULU妹一行五人又去左玩啦!

我地第一個目的地就係去赤柱,因為小豬媽想入去行吓街睇吓野。我地主要都係行吓赤柱大街,唔知係唔係經濟唔好,好多野都好平,都唔似係遊客區買嘅野呀!(當然..都有啲鋪頭係買貴野啦~)

入得赤柱,除左行街之外,又點少得影靚相呢!

講起影相,間唔中都會為左靚靚同大肥豬襯吓衫。不過今次我地係完全冇夾過嘅情況下著左同一個色,仲要係出到街係等車嘅時候先知大家都係著紫色呀!依啲係唔係叫心有靈犀呢!哈哈~

LULU妹都同我一齊擺POSE影相呀~

行完赤柱之後,小豬爸見時間尚早,所以就帶左我地去淺水灣行吓影相啦!

原本都打算係個望海觀音個度同埋係沙灘影相,不過行到去正好係太陽西斜位置,晒到我地變晒濛濛眼,所以都影唔得多相。

玩完之後,小豬爸仲請我地去食左一餐好好味嘅泰國菜,真係好好味呀!

哈哈~~我就係咁過左一個好開心星期日啦~

沒有留言:

發佈留言