2006年10月15日星期日

無閒的一天

今日屋企所有人都去左朋友屋企,所以咪自己一個人係屋企,好在大肥豬過左嚟陪我。

大肥豬聽日有一科要測驗,原本都唔洗佢陪嫁,但佢話驚我一個人會悶,又驚我唔去食嘢,所以就陪我到食完飯先番屋企再溫書。

今日成個下午我就係度睇VCD,唔覺唔覺我就睇睇吓就做左一隻 - 睡豬豬啦~ ,而佢就係溫書。我諗過左影結婚相嗰日之後,都好少機會會見到佢啦~因為跟著就開始多考試、測驗,加上工作又忙......都好難有機會去街街啦~

係佢唔覺唔覺嗰時我偷影左佢一張讀書相,見佢噤專心個樣,真係幾型仔。(真係唔知羞,自己讚自己個男豬腳)

大肥豬加油呀!

 

沒有留言:

發佈留言