2006年10月14日星期六

日有所思 夜有所夢

噙晚臨訓時同大肥豬講電話,佢無端端爆左一句:你開始緊張未呀?

緊張...緊張乜呀!原本佢話仲有一個星期多DD我地就去影結婚相,佢話好似好快就去做D實實在在嘅嘢,所以有DD緊張。

終於有樣嘢係佢早緊張過我啦~不過都係好事,起碼俾我知道原本佢都有諗我地結婚D嘢,之前成日都以為佢懶懶閒,唔係好理。聽完之後都幾開心嫁。

不過我就係發左一個古怪夢,我發夢我地影結婚相嗰日我乜都唔記的帶,冇帶隱形眼鏡、襟花、SET頭用小皇冠......仲有揀好嘅衫俾人改哂。

死啦~聽完大肥豬嘅話,再加埋依個夢,依家開始我到緊張啦~真係好驚到嗰日乜都唔記得帶呀!

都係唔好諗啦,寫低個list,到時慢慢拾,一定唔會漏。

依D係唔係叫做 - 日有所思   夜有所夢

沒有留言:

發佈留言