2021年4月20日星期二

【預祝母親節禮物】Häagen-Dazs™花之幸福輪雪糕蛋糕

20 APRIL 2021(TUE)

雖然仲有差唔多三個星期先係母親節,不過就等我先嚟一個預祝活動,俾個機會我地兩母子嚟溫馨…溫馨一番~

謝謝Häagen-Dazs™送俾我嘅母親節禮物,依個母親節期間限定嘅「花之幸福輪」就由八件小蛋糕所組成,我覺得依個最正嘅地方就鴿設計得非常之好,可以好容易咁每人分一件小蛋糕就得~

唔使切之餘仲可以一次有齊四款口味雪糕,咁就即係開心SHARE都超方便又啱KEY啦~

比利時朱古力~

士多啤梨~

玫瑰紅桑子荔枝~

夏威夷果仁~

小小豬一見到個Häagen-Dazs™蛋糕盒竟已經四萬咁嘅口,一開嚟睇就話個蛋糕又靚~


一影完相就已經秒殺左件士多啤梨雪糕蛋糕添~

其實四款口味都好好食,不過平日我就比較少食夏威夷果仁味,今次一食就好有驚喜……絕對係我杯茶,所以我都好過分地一次食兩件,真係好好味呀..…哈哈~

依家係4月25號或之前,經Häagen-Dazs™專門店或網店預訂仲有85折早鳥優惠,有興趣嘅朋友仔快啲行動~>https://eshop.haagendazs-gifting.hk/cart/index.jsp?lang=ZH 


沒有留言:

發佈留言