2019年11月17日星期日

【超滿足傳統晚餐】 飛『粵』夢『功』場自助晚餐@港島太平洋酒店

16 NOVEMBER 2019(SAT)

一向食自助餐我地都係集中食海鮮、刺身、甜品咁,好多時都會忽略左熱食菜式。不過今次港島太平洋酒店推出以傳統菜式為主嘅「飛『粵』夢『功』場自助晚餐」,佢地熱葷出左好多特式嘅粵菜啱晒一向鐘意食中菜多過西餐嘅老公~

今次主打就中式烹飪,大部分都係傳統功夫菜,就好似每位一客荔蓉鮑魚酥,都真係唔錯可能我自己鐘意食芋頭,所以覺得特別好食~

豉汁蟠龍鱔都唔錯,不過就只係星期五日限量提供呀~


依個糯米飯絕對係小小豬至愛,因為有臘腸潤腸俾佢無限食(真係嚇C人.....有冇咁鐘意食呀)~


仲有老公話好夠味嘅羊腩煲~


仲有一系列傳統粵菜都好吸引,好似有一品富貴鴨、古法煎釀鯪魚、蜜味金錢雞、懷舊春花卷、百花釀金錢........等等(有啲唔記得左個名..唔好意思..哈哈)~

冰鎮海鮮盤幾款海鮮係好鮮甜,尤其係龍蝦真係超推介,隻隻都係厚肉又多膏,當然仲有鱈場蟹都係我地至愛啦~

當然仲有我地次攻嘅刺身~

壽司款式都算多,小小豬叫我同大家講個壽司小卷好好食,佢食左好多粒呀~

仲有沙律、冷麵同冷盤~

小小豬另一推仲就係依個西冷牛肉,佢一個人食左兩塊呀~

場內仲有即叫即製嘅粉麵~

小小豬就ORDER左一碗雜丸菠菜麵~

食物有幾啱食,睇佢兩父子密密行又密密食就知啦~

今日嘅原盅燉湯就係蟲草花螺頭燉雞,一聽到蟲草花同螺頭依隻小小豬唔洗我提都自動波話要拎一盅嚟飲呀~

食飽飽正餐就當然到甜味時間,今次嘅款式都幾特別,好似有大良山渣炸脆奶、洛神花荔枝布甸、花旗參豆腐芝士餅、陳皮蛋撻.....~

當然唔少得仲有生果啦~

不過最...最...最吸引小小豬嘅就一定係棉花糖,佢仲好衰衰地叫師傳整大舊啲俾佢..哈哈哈~

今次嘅雞蛋仔係我至愛嘅斑蘭味,小小豬受我影響下都鐘意食斑蘭甜品,所以依份雞蛋仔我地就鬥快食得多啦~

最後老公就嚟一個芝麻糊豆花,小小豬就嚟一個Häagen-Dazs,三口子真係食得超級滿足呢~

其實都已經嚟左幾次,不過真係每次嚟到係有驚喜,我地三口子每一次都滿心歡喜食到飽飽咁離開~

依家係用餐兩日前於網上訂座及繳付全費,即可享高達65折優惠,60歲或以上長者仲可以享半價優惠折扣後連服務費每位成人由HK$328起、小童由HK$231起、長者由HK$184起,真係抵呀



More Information : 
飛『粵』夢『功』場自助晚餐 
日期: 2019年11月1日至2020年1月31日 
時間: 晚上6時15分至9時30分
電話: 2131 5908 / Whatsapp: 9553 2881





沒有留言:

發佈留言