2019年11月1日星期五

【阿豬學整飽】迷你臘味卷&壽桃包工作坊@奇華工作坊

27 OCTOBER 2019 (SUN)

唔知幾時開始小小豬就愛上食臘腸,有一次無意間俾佢知道有得去學整臘腸卷之後,依隻臘腸控就成日都想去整(佢話自己整會更加好味哦)。

其實上年都已經想帶佢嚟整,不過因為太遲知道所以啲班都滿晒冇得去等左一年終於再次開班,今次就快快手上網BOOK位所以終於可以嚟「阿豬整飽」啦~

其實奇華工作坊我地都嚟過幾次,朋友都有問我仲乜要自費嚟學整其實我就係鐘意依度環境好乾淨,同埋最重要一點....小小豬真係好想學整臘腸卷,咁就當然順下佢意滿足下佢啦

一嚟到小小豬都已經好熟路咁搵自己嘅工作枱,仲好細心睇定個食譜添~

睇完老師示範之後,小小豬就好似大廚上身咁,好認真地加麵粉...牛奶...糖入攪拌機~


之後就串步不離咁望住個攪拌機,期待粉糰嘅誕生~

之後就要將粉糰搓一陣,就可以拎去等待發酵啦~

係等待發酵嘅時候,我地就開始整壽桃包嘅蛋黃蓮蓉餡~

雖然依隻小小豬係"論盡"左啲啲,不過佢全程都唔俾我幫手,所以個蓮蓉餡係醜樣左少少,不過佢嘅誠意搭夠(最重要係個餡有麵糰包住,睇唔到嘅..哈哈)~

粉糰酵好就可以開始分批慢慢整包包啦~

先嚟就整個壽桃包~

都係嗰句.....啲壽桃包係醜樣左啲(其實都唔係啲啲),不過小小豬嘅幼力蓋過一切,同埋...都算係似個桃形呀~

終於嚟到小小豬最期待嘅臘味卷,我地有得整兩條臘腸同埋一條潤腸。依隻豬對住啲臘腸真係份外細心溫柔又專心,又整得有板有眼呀~

估唔到又卷得幾好哦~

見仲有啲粉糰,就當然唔好浪費,搓多一粒豬仔包包呀~

最後交俾負責姐姐幫手拎去焗,等一陣就食得啦~

焗好左之後將壽桃包上少少色,咁就大功告成啦~

小小豬嘅成品大功告成啦~

有個小朋友好心急咁將佢嘅包包放入盒內,仲要我快快手返屋企,因為佢要同DADDY分享呀~

基本上今次嚟整包包絕大部分都係小小豬自己整,有時我話要幫手佢都話唔洗,雖然過程都真係有點亂,不過都總叫做係由佢一手一腳咁去做,佢仲話自己整真係好味好多哦.......緊係....加埋佢啲手汗水味嘛.....哈哈哈



沒有留言:

發佈留言