2010年11月6日星期六

第一次淘寶集運成功

6 NOVEMBER 2010 (SAT)

之前都試過幾次係淘寶網買嘢,次次都係由糖糖幫我跟進,我選擇好晒等佢幫我攪,我只係負責俾錢,煩少好多嘢。

依排一有時間就上去睇嘢,就連小豬媽都俾我感染到,愛上左睇淘寶買嘢,又免令糖糖煩上加煩(因為係我加埋小豬媽兩個人煩佢...哈哈),所以都係時間自己都整番個ACCOUNT買嘢先得啦!

終於係糖糖教路,加上勁睇BABY KINGDOM啲媽媽分享提示,我都SETUP左個ACCOUNT,仲同小豬媽開展左個出血行動。短短幾日我同小豬媽都攪到個購物車FULL晒,不過第一次自己淘寶都唔敢買太多嘢,所以就買住幾間試吓先,仲試埋用集運添。

等左幾日終於都收到貨,拆禮物時間到啦,不過因為啲貨寄左去小豬媽屋企,所以依個重任就交左俾佢(包括幫啲貨物影相...哈哈)~

買左啲小米米物品同對靚鞋仔俾小小豬~

再嚟買左啲冬天必備嘅睡拖,依個我係睇BK媽媽介紹,真係冇介紹錯幾舒服哦~

之後就買左件毛毛斗篷,質地就一般,又唔算太差,幾拾蚊嚟講都叫OK啦(特別鳴謝神秘人幫我示範...哈哈)~

最後又買左幾條靚靚立體頸巾俾自己,我係屋企樓下見到同類型嘅款式都要成$160左右一條,依家我一條都係$60左右,抵成咁又點忍得手呀~

第一次自己淘寶咁成功,就表示我嘅大...大...大出血行動即將開始。

不過淘還淘,我都會有適當嘅節制,唔會買得太誇張。(希望做到啦...哈哈~)

沒有留言:

發佈留言