2010年8月9日星期一

準備入院啦

9 AUGUST 2010 (MON)

時間話快唔快....話慢唔慢,終於嚟到最後嘅懷孕一日,因為我今晚就要準備入院,等待聽日小小豬嘅來臨。

今晚係小豬媽屋企食完飯之後,佢地就會陪我一齊入院啦!

依家嘅心情真係好緊張同擔心,仲攪到依幾晚我都訓得唔係太好,心情比起結婚前仲緊張幾百倍,終於明白到點解人地會話生仔大個天。

我都知道緊張同擔心對小小豬唔會有幫助,所以依家真係乜都唔諗,好好休息埋今日,開開心心咁等待明天小小豬來臨我身邊。

不過大家可以放心,小小豬出世之後,我會係可以情況下同大家分享,所以大家都要留意呀!

 

CafeMom Tickers

沒有留言:

發佈留言