2009年11月5日星期四

滋味雪糕

05 NOVEMBER 2009 (THU)

早幾日因為轉天氣關係,所以氣管敏感又番嚟探我。為免自己辛苦,所以又要戒口,凍嘢完全唔可以入口。

不過,人就係咁..越唔食得就越想食,上次行過HAZZGEN DAZS嘅時候,真係好想衝入去食杯雪糕,當然俾大肥豬阻止左,佢話等我好番先同我嚟食。

原本都以為有排先有得食雪糕,不過今日大肥豬就買左盒HAZZGEN DAZS俾我,好抵....買大盒送細盒呀~

大肥豬話見我依兩日氣管都冇再唔舒服,所以買住盒家庭裝雪糕等我可以係屋企頂住癮先,等天氣回暖番之後再帶我去食餐勁。

今晚就食住盒細先~

雖然都係細小嘅一盒仔雪糕,不過真係好好味,止到癮之餘仲食得好幸福添!

沒有留言:

發佈留言